torsdag 22. juli 2010

Gamle kongevegar og Borgund stavkyrkje

Ein liten sykkeltur unna der me bur ligg Vindhellavegen , den er ein del av dei gamle kongevegane i Lærdal. Lenge sidan eg har gått rundturen Vindhella- Sverrestigen no, men eg blir like overvelda over kor flott det er kvar gong. Dette er ein tur som me plar ta med alle som besøker oss, denne gongen var det Pan og kjæresten som var på Vestalndsturne som vart med.


Nokre bileter frå turen:







Etter å ha gått Vindhellavegen ned og Sverrestigen tilbake, endar ein opp ved Borgund stavkyrkje. Utruleg vakker er ho, og særleg i dette fine veret.



Det var dagens reklame for den flotte bygdi vår!

3 kommentarer:

  1. For ei fantastisk kirke. Ble faktisk helt stum her jeg sitter. Vakker natur også :)

    SvarSlett
  2. Vakker bygd! Kan ikke love deg at jeg grerier å holde meg unna;)

    SvarSlett
  3. Grete: Du (og ungane) er hjertleg velkomen på besøk hit, sjølv om det heilt sikkert fører til kaos...

    SvarSlett