tirsdag 12. oktober 2010

Atlieet tatt i bruk

Som tidligare nemt så laga pappa og sambo atlie på loftet over sauefjøsen i vinter. Endelig har eg fått tatt det i bruk! Det har blitt eit kjempekoselig rom med utsikt over tunet. Ein fin detalj, og det som gjer heile rommet er glasrekka mellom taka på gamlefjøsen (redskapshuset) og sauefjøsen. Det har bitt så flott, masse lys strøymer inn i atlieet via vindauga!






I vår målte eg tak og veggar i rommet lyst. Var litt av ein jobb å gjere åleine, men så vart det jo så fint til slutt. Sjå den fine skråveggen med glasrekka! I skråtaket er det og to takvindu. Kven skulle tru at dette liksom er eit fjøs? (når eg er der høyrer eg sauene brekar i fjøset under meg, gansge koselig eigentleg)



No er rommer innreid, mykje av det som står her er kun midlertidig, atlieet vert og brukt som lager intill me flyttar inn i hovudhuset. Så det er litt fullt her no med diverse møblar som eigentleg skal inn i huset. Men eg har fått innstallert all målesaker, lerret, teiknesaker, stoff, symaskin, strikkegarn, bøker, gamle skisser og andre kunst prosjekt. Jada rommeter ganske så fullt no.




Her er plassen eg sit å teiknar under takvinduet. Det er så deilig å sleppe å rydde fram og rydde tilbake alt utstyret. Å kunne ha sitt eige rom utan at ungane skal komme å "vere med" og rote. Fantastisk er det. Det fyrste eg teikna her er augestikkaren i bilete over, no har eg planar om å lage eit stort måleri med fleire augestikkarar, åhh så gøy å kjenne kreativiteten komme sigande igjen, har ikkje blitt mykje måling og teikning dei siste åra. Er ikkje så lett når ein ikkje har plass eller tid, no har eg all den plass eg kan ynskje meg, så får me håpe eg får litt tid?


Litt meir av rommet, bokhyllene er stappfulle alt, kunstbøker med masse inspirasjon og masse interiørblader, eg skal jo snart innrede eit stort hus, så dei kjem godt med.



Og så det eg er mest nøgd med, trådhylla med alt strikkegranet i, sortert etter fargar. Eg ante faktisk ikkje at eg hadde så mykje garn, eg hadde ein pose her og ein der, overalt fant eg garnrestar og strikkepinnar, endelig har eg fått orden i kaoset, no er det berre å sette igeng å strikke!


No er ungane lagt, so då trur eg at eg tar turen opp på "hybelen" min att og prøvar å måle litt, eg har installert ei seng der, så om eg vil kan eg jo eigentleg berre flytte inn ;-)

5 kommentarer:

  1. Så utrolig heldig du er som har denne muligheten!
    Og det ser virkelig ut som du har fått det flott der oppe!
    Gleder meg til å se hva du produserer fremover :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk!!! Så deilig å ha ein slik plass for seg sjølv! *misunneleg*...

    SvarSlett
  3. Jeg er ekstremt misunnelig på deg akkurat nå! Se på alt det deilige lyset, og masse plass til hobbysysler...mmm

    SvarSlett
  4. Fot en lekker "hybel"! Der hadde jeg også storkost meg!
    Veldig nødvendig med eget rom til sånt når man har små unger.... :-)

    SvarSlett
  5. Wow! Så flott Ida.
    Du er jammen heldig :)
    Jeg ønsker meg også en egen hobby stue..
    Så herlig å kjenne at kreativiteten blomster igjen.
    Du er utrolig flink!

    Klem

    SvarSlett