fredag 8. oktober 2010

Fotball og blomar

Har hatt nokre bilete liggande på maskina mi ei stund, på tide å vise dei fram.

Disse av Ingvar og fotballen.
Det er så gøy å sjå kor flinke gutane blir, dei får meir og meir kontroll over den kula. Jada dei har vist betre ballkontroll enn mor si... (eg som aldri har likt fotball, det ser vist ut som eg berre må innsjå at tiden er komen for at gutane må få prøve seg på skikkelig fotballtrening snart)



Og så den vesle blomeguten min.

Eg elskar hausten, hagen til mamma er så fin då, kornblomst, ringblomst, blomkarse, litt krydderurt (trur det er oregano det lilla i buketten) og fredløs.
Fine haustfargar, må nyte dei no før frosten tek dei.



Vemund vil gi bort blomane til Mommo. Skjønne treåringen vår.

1 kommentar:

  1. Så herlig! Ja, det er artig å se at de får kontroll over ballen - selv for en mamma som er så lite interessert i fotball som jeg er!

    Nydelig blomstergutt! Utrolig koselig bilde av han utenfor døra til Mommo!

    SvarSlett