mandag 3. januar 2011

Snart skulegut!

Ingvar veit at når ein byrjar på skulen, då er ein stor gut, og ein har byrja miste tenner.
I går mista han si tredje tann (den eine oppe slo han ut i sommar) og ei tann har byrja vokse ut at.
"Mamma, no har eg mista TRE tenner, no er eg faktisk nesten skulegut!"
Ja tenk det er du vennen min!
Til hausten byrjar Ingvar (og Sigve) på skulen, hjelp kor fort tiden går!



Eg reknar med eg kan ta eit slikt bilete av tvillingbroren om ei lita stund, han har mista ei tann nede, og ruggar ivrig på neste...

1 kommentar:

  1. Så herlig bilde! Fryktelig urettferdig når tvillinger mister tenner til forskjellig tid. Her har K mistet begge nede, og har flere løse på gang, mens M ikke har mistet en eneste. Til hennes store frustrasjon....
    Ha en fin helg!

    SvarSlett